huvudvärk

inte hunnit skriva något idag eftersom att jag praktiserar ifrån 8 - 15,30. det suger verkligen musten ur en!
även fast jag praktiserat på fritids och dagis fleraflera gånger förut så är man lika trött de första dagarna.
men iallafall, jag stormtrivs på min praktik plats, barnen är underbara och personalen likaså. :)
känner nästan alla som jobbar där, nej jag kunde faktiskt inte bett om en bättre praktikplats!

nu har jag precis ätit middag, funderar på att gå och sova lite nu, ska bestämma mig ifall jag ska gå upp inatt och se kanada - ryssland, kan bli en riktig vass match! sen imorgon 06.00 väntar sverige - slovakien, me VS peter.
sverige ser vassa ut, formen verkar vara på topp men man ska ALDRIG säga aldrig (:
nej nu har jag inge mer att skriva, ska bläddra vidare på tradera och titta ifall det finns något annat roligt att shoppa :)


Tell me would you kill to save for a life?
Tell me would you kill to prove you're right?
Crash, crash, burn let it all burn
This hurricane is chasing us all underground.
Do you really want?
Do you really want me?
Do you really want me dead?
Or alive to torture for my sins?
do you really love?


Kommentarer
Postat av: Wilhelmalise

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 09:05:52
URL: http://wilhelmalise.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0