löööördag!

dansen igår gick oförskämt braa! efter den åkte jag till ösmo för att träffa svanberg en snabbis, johannes och matte va där också. så fick stå ut med deras dåliga humor i någon timme. Övningskörde hem för att se hockeyn, 4 - 2 in ya face!
idag har jag jobbat ifrån nio till tre, lagom segt. men victoria var kuuuul! :D
nu har jag precis fixat naglarna och ska snart hoppa in i duschen och sen börja fixa mig. ikväll är det firande av johan, micke & klaz som gäller, alla är nyblivna 20 åringar så man skulle ju kunna säga att jag ska på 60 års fest? hehe..
vi får se hur länge det håller på och vart jag drar mig sen :)


det är pinsamt att alla utom du har insett det, det kommer det kommer



dagens repeat. i <3 min spotify lista

Kommentarer
Postat av: victoria

Hahahaha ja tror fan ja va lite trött :O

nästa gång får vi städa eeeextra noga ;) hahahaha

2010-02-22 @ 10:25:14
Postat av: linda

haha jaaa det får vi verkligen göra! :D

2010-02-22 @ 11:03:26
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0