TISDAG

okej, nu äre såhär, att jag älskar min praktik plats. jobbar bara med folk som jag vet vilka dem är. och kompisars små syskon typ, idag ska jag jobba ifrån 12.40 till 14.00. då ska jag åka till skolan för att göra ett tsp prov, avgörande för betyget, bite me
igår slutade jag vid fyra, åkte då ner till ishallen direkt för att ha möte, jag blir lika jävla förbannad varenda gång över alla kommentarer som folk kan slänga ur sig. fyfan!
jag ska nog säga upp mig ändå,
sen kom mamma och eric och hämtade mig , då åkte vi och städade på mammas jobb och sen bara hem, kollade lite på dam kronornas match mot USA, vid 2-0 gick jag och la mig.
nu sitter jag här, ska börja göra frukost snart och sen fixa allting. taggar till som fan!


Lev som en soldat, få din ovän att lida. Säg det från hjärtat, få det att svida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0