tjiiiill!

nu sitter jag här, helt död efter en tio timmars lång arbets dag.. haha, helt jävla slut! pinsamma stunder i ishallen med SDE:s aj lag och grejer, men vafan, shit happens when you party naked!
nu sitter jag hemma hos Therese, skulle egentligen till idah men dom skulle till mix sen och det pallar jag inte.. nyss slagit i mig två billys pizzor och vi ska tydligen snart iväg, haha.
jag vete fan, för trött för att orka bry mig på riktigt. :)
btw så suger melodifestivalen!
nejnej, nu ska jag nog tagga till. och bestämma ifall jag ska åka hem eller inte, hEhEhE..
tagga till inför min alla hjärtans dag date, middag & bio. det sitter aldrig fel! :)
och nästa helg smääääller det, Johan blir 20. tagga som fan.

fyfan vad onödigt inlägg, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0