13 jan

godmorgon, nu sitter jag här på engelskan, vi gör ingenting, eller jo planerar inför vårat "tea party". haha, helt ok lektioner vi har (y)
igår blev det inget teckenspråk, riktigt jävla surt! jag som va skit taggad.. menmen, fick åksällskap hem, direkt när jag kom hem så somnade jag och sov i några timmar, jag va helt död!
efter det åt jag och mamma middag eftersom att eric & pappa var och tränade.
sen kollade vi på svensson svensson filmen & efter det blev det wallander med min bebis i, han är för jädrans snygg! sen gick jag och la mig och kollade på disaster dates, haha. det va skit kul :) !
nej nu ska jag koncentrera mig & sen ska vi åka till stan på moderna museét. imorgon ska vi även på teater med skolan på kvällen, jag älskar min underbara klass!
sen är det snart helg också, det pirrar lite i magen :)!
my man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0