freeeeedag!

godmorgon :)
aaas tråkig morgon, inget teckenspråk, det innebar sovmorgon, as skönt! :) åkte till skolan för att ha matte, möter suss vid bussen, hon skulle hem för vi hade tydligen ingen matte.. as surt! haha.
så nu sitter vi här, ska ha klassråd nu. sen är det lunch. hoppas på att det är någon good mat, är hur hungrig som helst! ;o
öppna huset igår gick toppen, inte jätte mycket folk. men många som var intresserade, nu ska vi få våra bio biljetter, och pizzan igår va inte heller helt fel :)
ikväll är det dans också, hur kul som helst.
jag måste börja röra på mig mera ifall jag ska hinna få min kropp tills sommaren :)
nej nu ska jag vara social med mina underbara brudar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0