gustav date!

jappjapp, idag ska jag på date! haha med gustav skarsgård i egen hög person, eller ja iallafall ska vi gå med skolan och se "hamlet" som han är med i, haha. det kan tas som en date ändå. enligt brudarna iallafall? nästan alla är helt till sig, haha nej skämtåsido..
igår va vi på moderna museét :) det var helt okej, när vi kom ut så va det fullt med snutar i hela entrén, fortfarande inte fått reda på vad som hänt, dom spärrade av och grejer, lite creapy!
efter det så åkte jag och emma in till stan och åt och sen gick vi på bio, såg den nya "what about the morgans" den var riktigt bra faktiskt! haha, skrattade mig igenom hela filmen, verkligen någon som jag kan rekomendera :)
nej nu ska jag försöka att koncentrera mig på historian, vi pratar om den industriella revolutionen, och på något vis så lyckas Gunnar att koppla ihop den med hockey, han gör allt för att fånga mitt intresse, i hope it works!


puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0