kines!

jahapp, här sitter man i skolan med linda.ö våran lektion börjar inte förns om en och en halv timme typ? det är kul, kom till skolan åtta, då va inte ens johan (våran teckenspråkslärare) där.. blev lagom glad.
så nu sitter vi här, Linda sitter och skrattar åt dh och pratar med sig själv typ.. haha.
min tunga gör så jävla ont, för alla som inte vet så piercade jag mig igår. hade olivia & emma b som stöd, jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig iochmed att jag såg både nålen och smycket innan men ändå så grät jag inte. haha, kanske hjälpte att piercaren såg helt okej snygg ut? ;)
han va sukt bra på att lugna min nervositet, och när jag va klar pumpade adrenalinet så sjukt mycket , typ så mycket att jag skulle kunna gå & slängt på en liten tatuering när jag ändå höll på, synd att man inte är arton bara..
men idag är det bara tre månader kvar tills jag blir arton och det glädjer mig :D
nej nu ska jag väl försöka underhålla mig med något, kanske gå upp och köpa något att äta? eller ja, dricka. det är värsta hälsogrejen att pierca tungan, man får inte röka, snusa, dricka, eller hångla på typ flera veckor! haha.
jag känner mig som en kines för jag kan varken säga s eller r, men det är kul, alla skrattar åt mig.
menmen, ska man vara fin får man lida pin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0