school

nu sitter jag här i skolan, skit hungrig och jätte trött.
vi har engelska och jag borde koncentrera mig men det går verkligen inte.. vet inte riktigt hur jag ska bete mig. haha!
just nu sitter jag och lyssnar på låten "starkare", jag älskar texten, helt sjukt.
nyss suttit och spanat in sofies blogg, som hon skapat till minne utav hennes underbara lillebror som tyvärr lämnat oss.
man får en klump i halsen utav tårar så fort jag läser det, det är hemskt. helt oförståeligt..
igår kunde jag iallafall inte sova, hade jätte svårt för det, kollade på både scream, CSI NY & CSI Miami,
vaknade på helt fel sida imorse, men fick nyss ett uppmuntrande sms utav en söt liten pojke "hej sötnos, du är jätte söt, det får du aldrig glömma! <3"   vissa kan konsten att få folk på bra humör :)

man måste tampas med verkligheten, hur svårt det än är & hur mycket det än tar emot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0