åh herre..

först och främst mååååste jag bara få berätta om min störda dröm jag hade inatt, den innehöll verkligen ALLT! Alla mina gamla ragg, ex, gamla vänner, gamla lärare, mina föräldrar, hela släkten osvosv. hel skumt.
I drömmen blev jag vän med ett utav mina ex som jag inte pratat eller haft kontakt med på jag vet inte hur länge (och har inga tankar på att ta upp kontakten med han igen, neverever.), Vi pratade om all tid vi missat, alla planer vi hade som gick i kras, jag presenterade han för Niklas, dom började prata om allt och ingenting och blev riktigt bra kompisar, (bara där tänker man "ööööööh!?!?!?!?!?!"). Sen blev jag vän med en släkting som jag heller inte haft kontakt med på ett himla bra tag, jag förklarade för henne hur tomt mitt liv va utan henne, och hur mycket jag saknade henne, hur stor del utav mitt liv som är hon. Sen kom vi överens att vi va båda tvungna att ändra på oss för att inte förlora varandra igen.
Det var sjukt, vi va i rålis och jag sprang över hela rålis på mindre än en minut, jag var tydligen friidrottare då och hade sverige bästa i löpning, hm? skum dröm right?

Men iallafall, idag har jag och Niklas inte gjort nånting nästan, vi har spenderat heeeela dagen i sängen och bara myst och latat oss. Kollat på 5 avsnitt av tough love också. Jag har blivit helt kär i det. Linda <3 kaostjejer.
Sen gick vi upp och gjorde middag, Kyckling, kroketter, Café de paris sås & vitläksbröd. mumma!
Nu har jag fixat disken och Niklas är iväg och hämtar mina kläder och deras xbox hemma hos deras mamma, jag sitter och kollar på friidrott och bara myser, Ikväll ska vi kolla på bronsmatchen, HEJA TYSKLAND!
usch vilket långt och tråkigt inlägg detta blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0