i like the way it hurts

Jag måste bara säga att idag har det varit väääldigt skönt väder ute, det blåste alldeles lagom. Dagen gick fort som vanligt. jag och en boende tog en promenad efter lunch ute i det vackra vädret. Efter jobbet gick jag hem till mina småkusiner och tog med mig Hanna ner i hamnen och åt glass, sen stannade jag där i en timme ungefär och bara umgicks. Nu sitter jag ute och tar vara av värmen i min mans tröja, (Den tröjan har förövrigt blivit min favorit och jag tror inte att han kommer få tillbaka den, hehehe) snart ska jag pallra mig in och laga middag och jag orkar, lär bli något enkelt. ikväll ska jag sova väldans tiiiidiiiiiigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0