mallanbrallan

jobbet går awesome! Dagarna går super fort, lite segt runt lunch men varför ska man gnälla? jag gör inte mycket mer än att prata med de boende, fixa med disken, sitter i värmen och bara tjänar pengar. Det börjar bli mycket roligare nu när jag börjar känna mig varm i kläderna. Absolut ingenting att klaga på :)
Idag efter jobbet så mötte jag upp Malin och vi tog en fika i centrum och satt och pratade maaaassa skit, sen gick vi vidare neråt hamnen och köpte glass och satt i solen och mös. helt underbart! Vi planerade lite också, undra vad vi planerade? en flytt, en resa? ;) hm, who knows....?
Några timmar senare då hon och jag pratat om precis ALLT mellan himmel och jord kom Eric och hämtade mig så åkte vi hem. Nu sitter jag i soffan med pappa och kollar fotboll, spanien - tyskland. Jag håller nog lite på Tyskarna faktiskt, synd nog att spanien spelar bättre hittills. Hm, vi får se hur det går. mig kvittar det faktiskt.
Sova ensam får man göra inatt också, ingen dunder-hit kanske, men vad ska man göra när man har en pojkvän som är duktig och jobbar & står i? han är helt enkelt världsbäst!

Kommentarer
Postat av: j0nasson

Mallan Brallan Frallan det är ja de liindiizz! :D

tack för en underbar dag idag! :D <33333

2010-07-08 @ 00:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0