stanna eller inte stanna?

Nu när jag sitter här och beverly hills 90210 är slut så börjar jag fundera, ryktena går om ishallen, ombyggnad och hel ändring ryktas, om dom är sanna eller inte det har jag ingen aning om. Frågan är bara om jag ska stanna eller om jag gjort mitt som cafeteria tjej? Visst, det är ett helschysst jobb, underbara personer är där och helmysig stämning, det negativa är att det är värdelös lön och ibland känns det som om vissa ställer upp för arbetskamraterna mer än vad dom ställer upp tillbaka, "dela lika" planen gick inte alls bra förra säsongen, varför skulle den funka bättre i år? jag är less på att stå och slava och springa min lilla rumpa av mig varje alagsmatch, pengar är ju alltid nice, tråkigt bara att man inte får ut så mycket som man borde få.
menmen, gnälltiden får vara slut nu, tvätten måste fixas likaså tusen andra grejer känns det som. herregud, jag skulle behöva 20 timmar mer på mitt dygn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0