0 - 9

nu har jag kommit hem för ett litet tag sen. B-juniorerna hade match emot SHC, blev en aaaaas spännande match.. nynäs förlorade bara med 9-0. Blue army kom och ställde upp i tredje perioden, då låg vi redan under med 7-0. vilken match! iofs så fick jag inte kolla så mycket, jag kan inte kontrollera mig när flk sitter och stirrar som en idiot.

jag har nyss kollat på lottningen till kvartsfinalerna, dif valde brynäs. jag är faktiskt nervös!
så på torsdag kommer jag sitta bänkad framför matchen och dö. ÅH FY!
nej nu ska jag dra mig för att kolla på wipe out. dricka lite cola och äta popcorn och bara mysa för att allting är så himla underbart! :)
sprickor i fasaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0