rubriker är inte min grej

Tjena hallå ute i mörkret!
nu ligger jag här i min säng, har precis kommit ut ur duschen, tänkte att jag skulle skrivit ett inlägg innan jag drog till Dansen men blev alldeles för stressigt, fick hoppa i danskläderna och sen springa ner till bussen, hann inte ens torka håret, och sen fick jag stå och vänta på bussen i en halvtimme, äckliga SL!

Hann vara i nynäs en snabbis med Pillan och Elin, sen tog jag tåget in till Stan, vi fick ha Jocke eftersom att Danne inte hann komma, Jocke var jättejätte bra! hur rolig och charmig som helst och hade en jätterolig koregrafi :) timmen kändes som en kvart, surt! nu ska jag försöka charma mamma & pappa så jag får gå på summer campet :)
efter dansen åkte jag hem till Idah där hon, natha, pillan & elin va. men jag va inte på humör och åkte därför hem lika snabbt igen.

nu ska jag fortsätta att ligga i min säng och ånga att jag inte åkte med Andreas, Lukas, Niklas & olivia till stan för att fira Andreas, bummer!
Sen ska jag tagga till inför imorgon, :D   så puuuusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0