kvar i nått jag lämnat

fanfanfanfan, det får inleda dagen! Jag som verkligen kämpade mig upp, bokstavligen talat för att ha engelska. Det tog verkligen emot att lämna den stora varma sängen och gå ut i det ruggiga men ändå mysiga höstvädret. Sen när jag väl kommer till skolan så får jag reda på att jag slutar om en timme, eller ja om 20 minuter. KUUUUL !?
jävlafan..
Så efter skolan ska jag följa med Amanda hem och så ska vi försöka jobba lite på projektarbetet och sen ska jag jobba ifrån 16.00 - 21.30 typ?
jag gillar att bränna ut mig totalt preciiis när skolan börjat..

Juste, måste få tag i Jenny också så att jag kan kolla ifall jag kan byta praktikplats, bara en liten note to self sådär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0