pull you over

det va ingen äcklig mat, kebab gryta MUMSIGT!
nu har vi haft PA och varit på någon föreläsning om fritidsgårdar, det ska tydligen va massa föreläsningar nu framöver om olika yrken, vad som krävs osvosv. så nu ska vi snart ha matte, shit va jag längtat! kan inte kursen bara ta slut!?
efter skolan ska jag åka till Ösmo och hämta min lilla överraskning! om jag längtat
sen ska jag ner och intervjua idah inför ett skolprojekt som jag håller på med, kuljul.
nu ska jag chilla vidare, tjingtjing
JUSTE MÅSTE GRATTA MIN FAVORIT TURK GULLU IDAG OCKSÅ SOM BLIR HELA 19 ÅÅÅÅR!


Kommentarer
Postat av: guulluuu =)

taaaaaackkk sååå mkt min älskadeee zettermaaan =) <3<3

2010-09-22 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0